Vasárnapi ebéd

Volt egyszer egy albérlet.

Friss topikok

  • gisellerojo: Elmondhatatlanul finom volt! Egész héten ez hiányzott: valami, ami istenien finom, nem pedig időhi... (2010.11.28. 21:08) حُمُّص بطحينة
  • zsocccika: igenigenigen! nagyon köszönjük! és bármikor szívesen hümmögünk újra! sziasztok! (2010.10.01. 11:03) I want a rabbit, dead or alive - Vadas
  • suppportlesbians: Ebbe a vasárnapi mókába én is szívesen bekómáltam volna! Csakígy tovább csajok már csak 4 hét és é... (2010.09.20. 21:24) Cukorkóma

Linkblog

Pinky and the brain

2010.09.12. 19:36 | morbidova | Szólj hozzá!

Rakott kelkáposzta

Hetek óta csak a rakott kelkáposzta rájt az eszemben. Tipikus rákívánás.

Utoljára kb. 4 éve ettem, ex-anyós jelöltem kiválóan készítette, viszont ez sem az a fajta étel amit az ember kis tételben főz, úgyhogy bekerült a vasárnapi ebédek közé.

A probléma egyből az alapanyagok beszerzésénél kezdődött. Brno. Nuku cseh nyelvtudás. Hol van itt hentes? Miért nincs húsdarálónk? Miért van az, hogy mindenhol lehet disznóhúst kapni, de mást meg vadászni kell? Annyira egyikőnk sincs oda a disznóért.

Végül sikerült pulykát szerezni.

A kelkáposzta alapvető ellenállást vált ki a legtöbb emberből. Valószínűleg ez a kelkáposzta főzelék hatása, viszont rakottan kifejezetten finom.

Először is szétbontottam az agyat (kelkáposzta) levelekre. Leforráztam őket, és leraktam egy tálba.

Közben hagymát pirítottam, majd fokhagyma, darált hús, só, bors és darált pulyka következett egy serpenyőben. A kész cucchoz már csak az előre megfőzött rizst kellett hozzákeverni.

Végül a tejfölt kevertem ki egy kis olajjal (nincs zsíros tejföl). 

Tehát a sorrend: kelkáposzta, hús, tejföl, kelkáposzta, tejföl.

Összesül egy fél óra alatt 200 fokon, és ha nem vagy hülye, még  a sütőt sem kell kisúrolnod mint nekem.....

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapialberlet.blog.hu/api/trackback/id/tr612291260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása