Vasárnapi ebéd

Volt egyszer egy albérlet.

Friss topikok

  • gisellerojo: Elmondhatatlanul finom volt! Egész héten ez hiányzott: valami, ami istenien finom, nem pedig időhi... (2010.11.28. 21:08) حُمُّص بطحينة
  • zsocccika: igenigenigen! nagyon köszönjük! és bármikor szívesen hümmögünk újra! sziasztok! (2010.10.01. 11:03) I want a rabbit, dead or alive - Vadas
  • suppportlesbians: Ebbe a vasárnapi mókába én is szívesen bekómáltam volna! Csakígy tovább csajok már csak 4 hét és é... (2010.09.20. 21:24) Cukorkóma

Linkblog

Gábor tortája

2011.01.17. 19:30 | morbidova | Szólj hozzá!

Egy ideje ígérgettem Gáborunknak, hogy sütök neki valamilyen túrós sütit.

Szegény sokat várt, de elött a nagy nap, és elkészült egy torta.

Az alap sima piskóta volt.

A krémhez viszont túrót kevertem ki vaniliás cukorral, citrom héjával, tojás sárgájával, majd mindehhez egy jó adag tejszínhab került, hogy nekem is legyen valami örömöm. Hogy vitamin is kerüljön a szervezetünkbe, kivit tettem a torta közepébe és tetejére.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem bonyolult, de finom lett, és mindenki boldog volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapialberlet.blog.hu/api/trackback/id/tr292591228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása