Vasárnapi ebéd

Volt egyszer egy albérlet.

Friss topikok

  • gisellerojo: Elmondhatatlanul finom volt! Egész héten ez hiányzott: valami, ami istenien finom, nem pedig időhi... (2010.11.28. 21:08) حُمُّص بطحينة
  • zsocccika: igenigenigen! nagyon köszönjük! és bármikor szívesen hümmögünk újra! sziasztok! (2010.10.01. 11:03) I want a rabbit, dead or alive - Vadas
  • suppportlesbians: Ebbe a vasárnapi mókába én is szívesen bekómáltam volna! Csakígy tovább csajok már csak 4 hét és é... (2010.09.20. 21:24) Cukorkóma

Linkblog

Összeomló önbizalom - Kétszínű tészta

2010.11.07. 17:21 | morbidova | Szólj hozzá!

Mivel a szilvás gombóc annyira jól sikerült múlt héten, hogy nagymamának is beillenék, megnőtt az arcom, és bepróbálkoztam egy másik családi Nagyanyó klasszikussal, a kétszínú tésztával.

A sütési, nyújtási folyamatokban semmilyen probléma nem mutatkozott. Ment minden mint a karikacsapás. Még csokimáz is került a tetejére, gőz fölött olvasztgattam az ét csokit.

A pofára esés a kóstoláskor ért. Sem ízre, sem állagra nem hasonlított a jól megszokotthoz. Egy szeletet megettem, többre nem futotta, a csalódás jeges szele járta át Fradi pálya nagyságú lelkemet. A többieknek ettől függetlenül ízlik a cucc, fogy is hála Istennek...

Lehet komolyabban át kellett volna beszélni otthon ezt a receptet Nagyanyóval. Talán majd legközelebb. Konzultáció nélkül minden esetre nem kezdek bele megint.

A leírás, amely alapján sütöttem:

60 dkg liszt, 25 dkg margarin, 25 dkg cukor, 4-5 ek tejföl, 1 kk sütőpor, 2 tojás, 1 csipet só, citromhéj, 4 ek kakaópor.

A hozzávalókat lazán összegyúrtam, a tésztát feleztem, és az egyik felébe került a kakaópor.

Kinyújtottam, ment a tepsibe. Megkentem baracklekvárral, majd mazsolát szórtam rá. Kinyújtottam a tészta másik felét is, amelybe nem került kakaópor, majd betettem sülni. A végén pedig csokimázt kentem rá. Hagytam szilárdulni.

Ennyi volt a mai alakítás, és most két hetet megint kihagyunk, irány Jordánia!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapialberlet.blog.hu/api/trackback/id/tr832431452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása