Vasárnapi ebéd

Volt egyszer egy albérlet.

Friss topikok

  • gisellerojo: Elmondhatatlanul finom volt! Egész héten ez hiányzott: valami, ami istenien finom, nem pedig időhi... (2010.11.28. 21:08) حُمُّص بطحينة
  • zsocccika: igenigenigen! nagyon köszönjük! és bármikor szívesen hümmögünk újra! sziasztok! (2010.10.01. 11:03) I want a rabbit, dead or alive - Vadas
  • suppportlesbians: Ebbe a vasárnapi mókába én is szívesen bekómáltam volna! Csakígy tovább csajok már csak 4 hét és é... (2010.09.20. 21:24) Cukorkóma

Linkblog

Cukorkóma

2010.09.19. 21:58 | morbidova | 1 komment

Nem vagyok egy csokifüggő, de azért egy finom csokiszuflét bármikor bevállalok.

A recept egyszerű és nagyszerű, lehet vele villogni mindenféle meghívott és beesett vendég előtt 9-99 éves kor között.

A cukorkóma érzése garantált.

Már múlt héten elterveztem, hogyha ma rám kerül a sor desszert fronton, akkor mindenképpen csokiszuflét fogok készíteni.

Edény nem volt hozzá megfelelő, de még szerencse, hogy van itt IKEA :) És ha már megvettem a formákat, nincs menekvés.

Galibát csak az okozott (miért is menne minden simán?), hogy ugye elvileg mi négyen vagyunk, viszont számítottam egy beeső technikai okra. Négy szufléforma, öt ember. A recept pedig elvileg hat adagos, de nálam elfért négy edényben is az alapanyag. Az egyik fiú megmentette a helyzetet, és hozott még csokit, nehogy bárkinek is hiányérzete támadjon.

A recept a nővéremtől van, az eredetijét sajnos nem tudom hogy ő honnan vadászta, de a következő képpen szól:

Hozzávalók:

20 dkg étcsoki

10 dkg vaj

5 dkg cukor

4 tojás

1 ek liszt

2 ek kakaópor

vaj és liszt a formák kikenéséhez.

1. Melegítsük elő a sütőt 250 fokra

2. Olvasszuk fel a vajat a darabokra tört csokoládéval együtt

3. Keverjük hozzá az enyhén felvert tojásokat, cukrot, lisztet és kakaóport

4. Vajazzuk ki a szufléformákat és öntsük a krémet a formák háromnegyedéig

5. 5-7 percig süssük.

Vanília fagyival lehet még turbózni.

A siker garantált, feltéve ha a társaság nem ette túl magát levessel és főétellel.

Kicsit még mindig magas a vércukrom azt hiszem. És édes a szám fogmosás után. Ideje inni egy sört.

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapialberlet.blog.hu/api/trackback/id/tr732308702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suppportlesbians 2010.09.20. 21:24:45

Ebbe a vasárnapi mókába én is szívesen bekómáltam volna! Csakígy tovább csajok már csak 4 hét és én is veletek kómázok:) Pusz!
süti beállítások módosítása